sobota, 13 października 2012

Mój geniuszu! Kapeluszu!

Niegdyś kojarzone z alternatywą moherowych beretów noszonych przez stare bacie, dzisiaj przeżywają drugą młodość uwielbiane przez kobiety nie tylko starsze, lecz także młode. Na naszych ulicach coraz więcej kapeluszy małych, dużych, czarnych, kolorowych! :) Do kupna kapelusza na jesień przybierałam się chyba dwa lata, aż w końcu postanowiłam, że w tym roku na pewno znajdę TEN idealny dla mnie...no i znalazłam. Już po pierwszym założeniu polubiłam go tak bardzo, że najchętniej wcale bym go nie zdejmowała. To niezwykle urocze nakrycie głowy jest nie tylko świetną ozdobą dla naszych włosów lecz także dodatkiem, wprowadzającym (przynajmniej mnie) w inną epokę, dzięki któremu czuję się trochę jak 'włóczykij' w pełni pozytywnym tego słowa znaczeniu :). Niestety za oknem coraz chłodniej i zapewne nie posłuży mi już zbyt długo tej jesieni..wiem jednak, że na kupno następnego nie będę czekała dwa lata..;)




 Podczas spaceru po warszawskiej Pradze całkiem przypadkiem 'wdarł' nam się w kadr 'Maluch', który na początku wzbudził zaskoczenie i radość..potem jednak pomyśleliśmy, że przecież idealnie wpasowuje się do zdjęć o które właśnie nam chodzi :)









 
 
<3 
 

20 komentarzy:

  1. Wszystko do siebie świetnie pasuje. A w kapeluszu Ci do twarzy:) Do tego masz piękne włosy... - zazdroszczę loczków. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł ale świetna stylizacja!
    Super kapelusz, świetnie do ciebie pasuje : )

    OdpowiedzUsuń
  3. unas fotos preciosos! El vestido me encanta!

    New outfit post on my blog "MILITARY JEANS"
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz śliczne włosy O.o
    Kapelusz jest nieziemski a zestaw bardzo dziewczęcy ;) Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w kapeluszu, udany set i klimatyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look, bardzo do Ciebie pasuje i ślicznie Ci w kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Me encanta el bolso, el sobrero, el jersey... todo, un look genial!
    Que te parece eso de seguirnos mutuamente?

    Muxux.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz perfekcyjnie !!
    Cudownie !!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja bardzo fajna, chociaż nie w moim stylu :) a kapelusz dodaje Ci tylko uroku :)
    torebka najlepsza! :)
    aa i też uwielbiam tą piosenkę :))
    +obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny uśmiech :)

    Pozdrawiam z http://individual-form.blogspot.com/
    Mateusz'

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz w tym kapeluszu, a na zdjęciach promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piosenkę lubię, a kapelusz świetny! Też je uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wlosy masz swietne ;)

    zaprsaszam do siebie,organizuje konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Kapelusz jak najbardziej na plus. Ja również kupiłam, lecz jeszcze nie jestem przekonana czy go gdziekolwiek ubiorę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd ten piękny kapelusz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rozumiem jakim prawem na tak świetny blog trafiłam dopiero dziś!
    Stylizacje bardzo udane a Twoja osoba mega pozytywna!

    OdpowiedzUsuń