niedziela, 7 października 2012

Jesienne burgundy i Gossip Girl...


Nie potrzebowałam wiele czasu by zapomnieć, że lato się skończyło a wraz z nim wakacje. Studia na mojej uczelni ruszyły pełną parą, czego potwierdzeniem jest już kilka stron notatek wkucia na wejściówki w tym tygodniu. Zdaję sobie sprawę, że umysł po 3 miesięcznych wakacjach jest na tyle rozleniwiony, że na pewno będzie mi utrudniał przyswojenie tego materiału..więc chyba muszę się do tego zabrać szybciej niż zwykle bywałam to robić ;). Jak dotąd jesień nie zdążyła mnie jeszcze zniechęcić do tego stopnia, by nie wychylać nosa z ciepłego mieszkania, więc ciągle gdzieś 'biegam' korzystając z kolorowej i słonecznej jesieni.
   
O burgundach tej jesieni mówi się chyba wszędzie, warto mieć coś w tym kolorze o ile przypadł nam do gustu. Dla mnie idealnie pasuje do klimatu tej pory roku,  a może po prostu dobrze czuję się w intensywnych ciepłych kolorach gdy za oknem wieje i pada? Jak już wcześniej pisałam najbardziej trafiła do mnie szminka w tym kolorze. Oprócz tego nabyłam ciepły puchowy sweter widoczny na zdjęciach i oversizowy t-shirt w tym kolorze ( może następnym razem pokażę), na razie chyba tyle wystarczy, bo przecież nie można dać się zwariować :)


Aaaaaa! Plotkara wraca już jutro :D
W końcu się doczekałam (jak i tysiące pozostałych fanów) mojego ulubionego serialu, na którego kolejny sezon czekałam całe wakacje. Co tak przyciąga do tego serialu fanów? Na to pytanie nie ma chyba odpowiedniej odpowiedzi, bo rzucając hasła 'życie elity Manhattanu' 'moda', 'intrygi' nie kojarzą się z niczym ambitnym, wręcz przeciwnie zniechęcają. Mnie chyba najbardziej podobają bohaterzy, ich niezwykłe charaktery i życie. Czasami gdy myślę o postaci Chucka Bassa, o jego niezwykłej metamorfozie, zaskakującym, niebanalnym charakterze...to zastanawiam się po co ja w szkole czytałam jakieś durne lektury i zmuszające do charakterystyk zupełnie nieciekawych bohaterów? O Chucku można by było napisać 10 stronicowe wypracowanie :D. Lecz nie ma złudzeń i o Plotkarze na języku polskim licealiści  raczej nie usłyszą :D. Niezdecydowanym, niedowierzającym nie pozostaje nic innego tylko zacząć oglądać i samemu się przekonać.
Mój ulubiony filmik o Chucku i Blair poniżej...
 
Pokochałam mój nowy kubek przywieziony z Pragi i już wiem, że jutro kawa podczas oglądania Gossip Girl będzie smaczniejsza :).

XO !

14 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna zdjęcia! profesjonalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. prachtige haar aaaaawwwwww ik kan niet wachten om gossip girl te kijken mijn lievelings serie.
    www.preppyfashionist.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są przepiękne ;) a ogólnie to też uwielbiam Plotkarę. Martwi mnie tylko trochę to, że jest to chyba ostatni sezon? i ma być krótszy od pozostałych. ; < a może oglądasz Chirurgów? ;> dodaje do obserwowanych. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie..niestety ostatni i podobno tylko 13 odcinków :(. Chirurgów niestety nie oglądam.

      Usuń
  5. Wyglądasz świetnie!:) Swoją drogą- mój ulubiony serial (tj. 90210) też wraca na antenę z nowym sezonem! Tak bardzo się cieszę!! A plotkary, wstyd się przyznać nie obejrzałam jeszcze nawet jednego odcinka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 90210 to moja miłość zaraz po Plotkarze..więc też się cieszę że już wraca :)

      Usuń
  6. <3

    zapraszam do konkursu: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-butikiem-sonhopl.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor swetra i dodatki. Bardzo ładne zdjęcia. Też oglądam Plotkarę, jeden z moich ulubionych seriali ;) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. plotkara - zdecydowanie najlepszy serial naszego pokolenia ;) zapraszam do mnie (również post dot. plotkary)
    www.trytobewoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chłonę ten serial ;) z resztą jak większość seriali ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sweterek jest tak piękny, że nie mogę oderwać od niego wzroku!
    I tym sposobem nie mam wyjścia, muszę tu wpadać częściej :) Powodzenia w blogowaniu i do szybkiego zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń